paljastava paketti

Sain viimeviikolla omalta salaiselta ystävältäni paketin, jossa kävi ilmi kuka minulle näitä upeita paketteja on pitkin syksyä lähettänyt. Tämä kortti on vaan hieno :) Sain toki ohjeita sydänaiheisiin joulukortteihin.
Paketissa oli jälleen kerran kaikkea mieluisia juttuja kuten puikot (tosiaan niitä ei varmaan voi olla liikaa....), kynttilöitä, kukkien teko kehikko (tai mikä sen oikea nimi lieneekään), nameja, huulirasvaa, parini itse tekemä heijastin perhonen (olen nähnyt niitä netin ihmeellisessä maailmassa mutten ole itse tehnyt). Lisäksi lankaa :) en ole aiemmin kokeillut tuota paksumpaa step-lankaa (enkä kyllä oikein ohuempaakaan) tuossa on vaan herkulliset värit!

Tee se itse-enkelit oli hauska juttu :) kaikkea sitä bilteman valikoimiin kuuluukin..... 
Ja sitten itse asiaan...parikseni paljastui blogiton Pia :) Kiitos kaunis sinulle tästä syksystä! Olet kasannut minulle hienoja paketteja, joissa on ollut mukana uusia juttuja joita pääsen/olen päässyt kokeilemaan. Hyvää Joulunodotusta myös sinulle! Minulla onkin jouluviikko lomaa, joten uskoisin saavani nauttia joulusta ja rentoutua siinä samalla. Toivottavasti näille korkeuksille tulisi lunta että saataisiin valkoinen joulu......

Kommentit

  1. upea paketti.
    Olisi perjantaina pitänyt näköjään biltemassakin käydä, kun käytiin isännän kanssa kahdestaan Kuopiossa. Nuo enkelit olisi kyllä lähtenyt mukaan.

    VastaaPoista
  2. No hitto. Mun tarvii mennä huomenna näköjään biltemaan. :D

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Salaisuus paljastui

olgan puuhat