Salaisuus paljastui

Syksyn salainen neuleystävä kierros on tullut päätökseen ja sain tänään haettua joulukuun paketin. Pakettia aukaistessa alkoi minua hymyilyttää....parini lähetti minulle samaa sukkalankaa ja tismalleen samaa väriä mitä olin itsekin hankkinut :) Eli osui ja upposi! Sen vuoksi kuvassa todisteena neljä kerää lankaa :)
Paketissa oli toki paljon muutakin....kuten kuvasta näkyy, sisältö oli näin runsas. Kiitos ystäväni! Koiruleita on muistettu myös, minulle on hieno itsetehty kaulaliina (mahdolliset karvat ei haittaa kun noista koirista lähtee kuitenkin...), koristeita, kynttilöitä jne. Olet tainnut itse tehdä tuon suloisen rasian, jossa sisällä on suklaata? Ja sitten siihen pariini....ihania paketteja pitkin syksyä minulle on lähetellyt Reppanainen Kiitos kaunis sinulle! Jäin miettimään, että olenkohan ollut jossain vaihdossa aiemmin parisi tms.?

Kommentit

  1. Juu, itse tein rasian 😊 hankin itselleni Big Shot Plus-leikkurin syksyllä ja siinä oli rasia-stanssi. Pakkohan sitä oli kokeilla!
    Kiva että olet tykännyt paketeista 😊
    En nyt osaa ihan sanoa ollaanko oltu vaihtopareja aikaisemmin. Olen innokas vaihtoihin osallistumaan niin kaikkea ei voi muistaa.

    VastaaPoista
  2. wautsi mikä paketti ja kauniin väristä lankaa kyllä.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

olgan puuhat

Taikapallo