Ihana huhtikuun paketti





...vai mitä mieltä olette? Nämä kaikki ylläolevat kuvat ovat siis yhdestä ja samasta paketista, jonka ihanainen snyni minulle lähetti jo ennen pääsiäistä, mutta valitettavasti ennätin sen hakea vasta eilen illalla. Hyvää siis kannatti odottaa!! Paketti oli todella monipuolinen ja runsas, snyni on kyllä saanut siihen mahdutettua kaikkea ihanaa;) Ihastuin erityisesti hänen tekemiinsä pääsiäiskanoihin, nuo keltaiset nallet ovat syötävän suloisia (taitavat kuulua kuitenkin puikonpäihin..) ja tuo peltirasia...oi..olen vain ihaillut ja ihastellut, sanat eivät riitä kertomaan....
Pääsiäisenä täällä valmistui yksi virkattu liina, muutoin valmista ei oikein ole puikoilla eikä koukuilla, odotan innolla kevättä ja lumen sulamista...pääsisi pian pihaa rapsuttamaan...

Kommentit

  1. Kerrassaan ihana paketti =D
    Oikein kevään väristä kaikki ja miten paljon pieniä ihanuuksia.
    Ja voi noita lankoja. *huokailee*

    VastaaPoista
  2. Samaa mieltä Matonkuteen kanssa. Varsinkin Fabel iski silmään.

    VastaaPoista
  3. Oletpa saanut mahtavan ja runsaan paketin!Nuo kanat ovat vallan mainioita:)

    VastaaPoista
  4. Oi miten valtavan upea paketti!! Ihana SNY sinulla. :) Erityisesti nuo nallet ja purkki miellyttävät minua.

    VastaaPoista
  5. Mä olen samaa mieltä kanssanne! Ihana paketti ja vielä ihanampi SNY!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Salaisuus paljastui

olgan puuhat

Taikapallo