mua on lahjottu

Tässä on sukkasadosta voittamani palkinto, jossa sukkien lisäksi oli lankaa ja niin...suklaata...mikä on kuvan otto hetkellä jo hävinnyt johonkin;) palkinnoksi oli luvattu törkeän rumia sukkia, mutta rumuus taitaa olla samalla lailla katsojan silmässä (kuten kauneuskin) sillä minusta nämä eivät ole mitenkään rumia ja sukkia tarvitaan aina, joten kiitos paketin lähettäneelle Tainalle!


Snyni lahjoi minua eilen saapuneella runsaalla paketilla, mikä jälleen kerran sisälsi kaikkea ihanaa! Tuo alpakka-lanka onkin minulle aivan uusi tuttavuus, pitänee miettiä mitä kivaa siitä voisi tehdä, ehdotuksia? Niin, joulukuu se vaan lähestyy ja tuon joulukalenterin kuva on herttainen, tykkään kaikista enkeli-aiheisista jutuista. Paketista löytyi hello kitty-aiheinen sydänrasia täynnä silmukkamerkkejä, lienevätkö snyni itse tekemiä? Pieni musta käsilaukku on ihgu, sisältäen kynsienhoitovälineitä ja pinsetit. Kiitos ja kumarrus sinulle salainen neuleystäväni! Ensi kuussa salaisuus siis paljastuu, nähtäväksi jää selviääkö henkilöllisyytesi ennen joulua?

Kommentit

  1. Kivan palkinnon olet saanut :)
    Alpakkalangalle minulla ei ole ehdotuksia, silmukkamerkit on itse tekemiäni ja kiva kun kalenteri kuvallaan osui nappiin :)
    Ennen joulua saat selville kuka olen :D
    Snysi :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Olga, posti toi taas ihanan yllätyksen! Nyt kelpaa odotella joulua :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Salaisuus paljastui

olgan puuhat

Taikapallo