Iloinen yllätys Snyltä!

Tänään postilaatikossa odotti iloinen yllätys Snyltä. Hän oli ystävällisesti ajatellut varustaa minua syksyn pimeneviä aikoja varten ja lähettänyt PikkuMyy aiheisen heijastimen:) Kiitos!!
Minun suosikkini muumeista on myös PikkuMyy Nuuskamuikkusen ohella, en tiedä sitten kumpi ko. hahmoista itseäni sitten kuvaa parhaiten...;) Voi, miten tälläiset mukavat pikku yllätykset piristävätkin päivää kummasti, vaikka tänään sää on ollut oikein aurinkoinen ainaisen syyssateen keskellä.

Kommentit

  1. Kuten olet jo varmaan huomannut, olen aikamoinen muumifani :) Minä olen välillä niinkuin PikkuMyy ja välillä niinkuin Muumimamma ;)
    Ihanaa syksyä sinulle, kovasti jo mietin että miten sinua lokakuussa ilahduttaisin :) Ehkäpä jotain muutakin kun muumia :D
    Mukavia viimeisiä syyskuun päiviä sinulle ystäväni!
    Toivottelee Snysi :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Salaisuus paljastui

olgan puuhat